ארדואן : bigstock-statue-of-liberty-sinking-in-t-12154433 - השילוח - נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה.

סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה. ארדואן אישר לחנוך בית כנסת בעיר קיליס ששופץ בשנים האחרונות. על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה. משנת 2003 יושב רג'פ טאיפ ארדואן על כס השלטון הטורקי, פעם כראש ממשלה וכיום כנשיא.

י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49. bigstock-statue-of-liberty-sinking-in-t-12154433 - ×
bigstock-statue-of-liberty-sinking-in-t-12154433 - ×"שילוח from hashiloach.org.il
נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית. על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה. משנת 2003 יושב רג'פ טאיפ ארדואן על כס השלטון הטורקי, פעם כראש ממשלה וכיום כנשיא. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49. הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל.

על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה.

משנת 2003 יושב רג'פ טאיפ ארדואן על כס השלטון הטורקי, פעם כראש ממשלה וכיום כנשיא. י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49. הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל. הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה. סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה. נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. למרות המצב, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם שיסע לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן. על פי דיווחים בתקופה האחרונה, נשיא טורקיה ארדואן נראה כשהוא חולה, ופרשנים ברחבי העולם משערים כי בקרוב יפרוש מתפקידו. ארדואן אישר לחנוך בית כנסת בעיר קיליס ששופץ בשנים האחרונות.

סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. ארדואן אישר לחנוך בית כנסת בעיר קיליס ששופץ בשנים האחרונות. על פי דיווחים בתקופה האחרונה, נשיא טורקיה ארדואן נראה כשהוא חולה, ופרשנים ברחבי העולם משערים כי בקרוב יפרוש מתפקידו. הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל. למרות המצב, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם שיסע לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן.

נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. צפו: אר×
צפו: אר×"ואן שכנע טורקי מ×"וכא לא לקפוץ מ×'שר from ynet-images1.yit.co.il
נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. על פי דיווחים בתקופה האחרונה, נשיא טורקיה ארדואן נראה כשהוא חולה, ופרשנים ברחבי העולם משערים כי בקרוב יפרוש מתפקידו. למרות המצב, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם שיסע לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן. הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית. נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה. י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49. משנת 2003 יושב רג'פ טאיפ ארדואן על כס השלטון הטורקי, פעם כראש ממשלה וכיום כנשיא. ארדואן אישר לחנוך בית כנסת בעיר קיליס ששופץ בשנים האחרונות.

על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה.

סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. למרות המצב, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם שיסע לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן. ארדואן אישר לחנוך בית כנסת בעיר קיליס ששופץ בשנים האחרונות. על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה. משנת 2003 יושב רג'פ טאיפ ארדואן על כס השלטון הטורקי, פעם כראש ממשלה וכיום כנשיא. נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל. נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה. על פי דיווחים בתקופה האחרונה, נשיא טורקיה ארדואן נראה כשהוא חולה, ופרשנים ברחבי העולם משערים כי בקרוב יפרוש מתפקידו. י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49. הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית.

על פי דיווחים בתקופה האחרונה, נשיא טורקיה ארדואן נראה כשהוא חולה, ופרשנים ברחבי העולם משערים כי בקרוב יפרוש מתפקידו. הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל. י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49. נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה.

הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית. ×
×"מיליאר×"ר ×"מצרי סאוויריס: "אר×"ואן שואף ל×"יות קיסר עותמאני from img.haarets.co.il
י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49. נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. ארדואן אישר לחנוך בית כנסת בעיר קיליס ששופץ בשנים האחרונות. הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית. סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה. משנת 2003 יושב רג'פ טאיפ ארדואן על כס השלטון הטורקי, פעם כראש ממשלה וכיום כנשיא. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום:

הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל.

ארדואן אישר לחנוך בית כנסת בעיר קיליס ששופץ בשנים האחרונות. משנת 2003 יושב רג'פ טאיפ ארדואן על כס השלטון הטורקי, פעם כראש ממשלה וכיום כנשיא. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה. נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה. הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית. למרות המצב, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם שיסע לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן. על פי דיווחים בתקופה האחרונה, נשיא טורקיה ארדואן נראה כשהוא חולה, ופרשנים ברחבי העולם משערים כי בקרוב יפרוש מתפקידו. נשיא המדינה שוחח עם ארדואן. סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל. י״ד בכסלו ה׳תשפ״ב (18/11/2021) | 20:49.

ארדואן : bigstock-statue-of-liberty-sinking-in-t-12154433 - ×"שילוח - נשיא תורכיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך לשלוט בטורקיה כמנהיג יחיד בלתי מעורער, למרות אופוזיציה פעילה בטורקיה ומחוצה לה.. הנשיא יצחק הרצוג הודה למקבילו הטורקי על מעורבתו בהשבת בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין לישראל. על פי השיחות והמסמכים קיבל ארדואן את הווילות בתמורה להקלות באישורי בניה. למרות המצב, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם שיסע לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן. סרוגים | ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על מעורבותו בשחרורם של נטלי ומורדי אוקנין. הרודן הטורקי לא נצפה בציבור מספר ימים, דבר שהביא לדיווח על מותו, שהפך לערך בויקיפדיה הישראלית.